Friday, October 19, 2007

Blasfemie

De ce?
De ce tocmai eu?
Din milioane de suflete
Ce asteapta tacute
Implorand in tacere viata
In spatele portilor unde ceata
Le mistuie prezenta
Si le macina inexistenta
De ce eu?
Te intreb si astept sa-mi raspunzi
Cu ochii tulburati si uzi.
De ce nu m-ai intrebat
In lume cand m-ai aruncat
Daca vreau sa traiesc ?
S-ai vrea acum sa-ti multumesc...
De ce?
Ca mi-ai luat infinitul
Si mi-ai limitat absolutul
Ca mi-ai luat nefiinta
Si m-ai lasat sa-mi aleg credinta
Ca mi-ai daruit grijile
Si mi-ai colorat trairile
In nuante de sentimente
Azi prezente
Maine absente,
Ca mi-ai dat aripi de ceara
Sa-mi dobori zborul
Ca sa-i duc dorul
De ce? Te intreb iara,
De ce sa-mi fie mila,
De ce sa-mi fie sila,
De ce sa plang eu pentru ei?
Nu i-ai facut tu, de la mine ce vrei?
Apara-i tu!
Ingrijeste-i tu!
Asculta-i!
Ajuta-i!
Mangaie-i si saruta-i,
Si nu le spunne "Nu" !
Unde esti cand te cauta,
Sau vii doar cand te lauda?
Ori esti bolnav?
Sau doar trandav?
Daca ti-e rau cheama-ma
Si-am sa vin sa-ti aduc o zeama
Si-o bulina amara
Si tot raul sa-ti dispara.
Cum ???
Ti-e fica sa nu te otravesc???
Fiindca am spus odata c-am sa te strivesc???
Si ce, tu m-ai crezut?
Eu am uitat demult.
Nu zici nimic?
...poate nici nu existi...
Sau poate ai murit de necaz
Cu lacrimi siroindu-ti pe obraz
De sila
Si de mila
De nepasare si uitare
De dor de pasari calatoare
De necredinta ce te doare.
Tot nimic?
Nici un tunet
Cu rasunet?
Nici un fulger
Sa ma spulberi?
Daca nu existi sa-ti fie rusine!
Pentru milioanele de rugi trimise catre tine
Pentru milioaele de cuvinte care te implora
Si pentru toate cele care te adora.
Daca nu esti, inventeaza-te!
Din mintile crestine intrupeaza-te!
Revendica-ti copiii parasiti
De griji si deziluzii coplesiti.
De ce?
De ce in tacere persisti?
Tu nu ai nici un drept sa nu existi!

04 August 2005 By Me

0 Comments:

Post a Comment

<< Home